maandag 8 augustus 2016

Al 1 jaar en 2 dagen verder!!

Oke het is al weer zo lang dat we hebben geschreven dat ik maar weer eens de pen pak (achter de computer kruip).

De tijd vliegt ! We wonen hier nu al een jaar. Als gezin dan, Harm was al iets eerder vertrokken maar dat tellen we niet mee we houden het op 6 Augustus 2015.
We hebben veel bezoek gehad dit jaar.

- Eerst mn schoonouders die reuze nieuwschierig waren en ineens niet meer wilde en konden wachten die waren de tweede week al hier. Nog voor de kinderen hun eerste schoooldag. Zo konden ze ons mooi helpen settelen in het grote huis. En de logeerkamer testen.

- Daarna de Fam Plieger. Toevallig hadden die al een vakantie geboekt voordat wij hadden vertelt dat we hierheen gingen verhuizen. Gelukkig hebben ze de planning een beetje om kunnen gooien om bij ons langs te kunnen komen. Emma en Robin zijn zelfs nog met de kids mee naar school geweest,
helaas was dit maar voor 4 uurtjes, want daarna moesten ze al weer naar het vliegveld. Een kort bezoek, maar zeker niet minder gezellig.

- 17 November kwam Amely langs precies op m'n verjaardag. Ik kon me geen mooier kado wensen. Ze is 1 week geweest. We hebben een hele week bijgekletst en na die week waren we zeker nog niet uitgepraat dus een week is ook niet lang genoeg.

-Dan is het bijna kerst dan komt m'n Sis langs, maar ze is niet de enige. De gebroeders Van Valen komen er ook aan. Met de kerst hebben we gecourmet en ook gelijk de pakjes avond gehad. Oud en nieuw hebben we ook gezamelijk gevierd met nog een aantal nieuwe Amerikaanse vrienden,
Aan het einde van dit bezoek kregen we wat minder nieuws, mijn vader was in het ziekenhuis openomen en hij ging hard achteruit. We besloten dus dat ik met m'n zus (1 vlucht later) terug zou vliegen zodat ik nog afscheid kon nemen van mijn vader voordat het te laat zou zijn. Ik ben toen 1 week in Nederland geweest ik bezocht mijn vader iedere dag. Hij was nog goed bij begrip alleen te slecht om thuis te kunnen wonen. Zijn laaste weken woonde hij daarom in een hospice in Dordrecht. Naast dit verdrietige bezoek is het ook wel weer leuk om iedereen even te zien

-Kort hierna zijn we met z'n allen terug naar Nederland gekomen. Mijn vader is overleden en dit moeten we een plekje geven.

-Bennine is geslaagd voor haar master opleiding en laat ze nou zomaar een reisje naar NYC krijgen van haar ouders. Nou das mooi want Granby ligt daar maar 3 uurtjes vandaan. Na 1 week NYC komt ze dan ook nog een weekje bij ons langs. Ook haar hebben we een kijkje kunnen geven in hoe wij hier leven. Inclusief de beren he Bennine???

-Dan houd het nog niet op met de bezoekjes want mijn vriendinnetje Miranda komt ook nog een paar dagen met me kroelen, kletsen, beren kijken enz.... ja Mie had ook geluk terwijl wij lekker van de zon aan het genieten waren steekt er zo een beer ons gazon over.

-Als dan de zomer vakantie bij ons al over de helft is en bij jullie net begint. Komen Egbert en Nynke met de meisjes nog even langs. Ze vullen de camper en vertrekken de volgende dag voor hun tour van 2 weken. Als ze daar mee klaar zijn blijven ze nog hier voor een paar dagen en hebben we lekker bij kunnen kletsen, jaja ik klets wat af met de Nederlandse bezoekers!

-Het volgende bezoek is special voor Marieke haar beste vriendinnetje Quincy komt al bijna, ik verwacht dat de meiden daar met de tijd zelf over zullen schrijven.

- Ook staat het tweede bezoek van mijn schoonouders al weer op de planning.

Dat we zo veel bezoek zouden krijgen hadden we van te voren nooit bedacht.We vinden het super gezellig en heel erg bedankt voor het komen allemaal. Voor de gene die nog niet zijn geweest of voor de gene die nog willen komen jullie zijn van harte welkom!!

Willen jullie beter op de hoogte blijven van ons leven hier, houd ons allemaal dan in de gaten via fb of snapchat. Mijn snapchat is talldutchcindy en die van Marieke is riekjeuu hier plaatsen we dagelijks de gekkste en leuke fotos

TOT DE VOLGENDE KEER

(bedankt voor het typen Marieke)

KUSSJESSS
Cindy
en de rest







3 opmerkingen:

  1. Watleuk om te lezen zeg En wat fijn dat jullie zoveel bezoek hebben gehad . Fijn dat jullie het ook zo goed naar de zin hebben.
    Groetjesssss van ons Mike Erika Janice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Watleuk om te lezen zeg En wat fijn dat jullie zoveel bezoek hebben gehad . Fijn dat jullie het ook zo goed naar de zin hebben.
    Groetjesssss van ons Mike Erika Janice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wij jullie maar missen hiero ;-(

    BeantwoordenVerwijderen